Expert
Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recrutează personal în vederea ocupării postului de – Expert în cadrul Direcției Tranzacții Energie Electrică.
Locul de muncă: Sediul Central SNN București
Durata contractului: Nedeterminată
Durata muncii: 8 ore/ zi
Posturi vacante: 1
Profilul postului:
Cerințe minime obligatorii:
- Nivel de studii: superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniile tehnic sau economic si experienta de minim 5 ani pe o pozitie de conducere / sef de compartiment in activitati specifice activitatii de analiza a pietelor interne si externe de energie electrica;
- Experiență în activitate: Cunostinte specifice activitatii de tranzactionare energie electrica; Cunostinte temeinice privind reglementari europene si transpunerea acestora in legislatia interna cu referire la activitatea de tranzactionare a energiei electrice si produselor conexe, etc.;
- Cunoașterea unei limbi străine: limba engleza nivel avansat
- Competențe digitale: MS Office (Word, Excel, Outlook) – nivel avansat
- Cerințe specifice: extras de cazier.
Alte cerințe:
- Detinerea de atestate (certificate) care sa certifice expertiza pe domeniul de analiza pietelor de energie si/sau produselor conexe;
- Experienta in activitatea de evaluare si monitorizare a pietelor de energie, analize economice sectoriale in cazuri de concurenta, evaluari micro si macroeconomice;
- Capacitate de adaptare la conditii de stres (volume mari de munca in anumite perioade), la situatii determinate de schimbari de relatii si parteneri de afaceri, flexibilitate in relatiile de munca.
Ce abilități ne dorim de la colegul pe care-l așteptăm în echipă?
- Abilități de gestionare eficientă a timpului, stabilire a priorităților și încadrare în termene;
- Abilități analitice: capacitate de analiză, sinteză, diagnoză și predicție;
- Abilități cognitive: gândire critică, creativitate, motivație, flexibilitate și adaptabilitate;
- Abilități interpersonale: atenție sporită la detalii și orientare spre rezultate, autocontrol, diligență, asertivitate.
- Abilități de comunicare: ascultare activă, relaționare, comunicare eficientă și lucru în echipă, empatie, medierea și soluționarea conflictului.
- Etică și onestitate.
Fișa postului:
Principalele atribuții ale postului de sunt:
- Asigură consiliere si suport pentru managementul executiv, directorul DTEE, precum si pentru managerii celorlalte departamente din cadrul SNN SC pe probleme specifice activitatii de tranzactionare a energiei electrice si produselor conexe;
- Participa in echipe de analiza activitatilor specifice valorificarii energiei electrice si productiei de izotopi fără a întrerupe producția de energie, făcând procesul eficient și sustenabil din punct de vedere economic și ecologicpe termen mediu si lung produsa la CNE Cernavoda, dezvoltare strategii, elaborare programe, planuri, actiuni de implementare;
- Coordoneaza proiecte specifice pe domeniul activitatii de tranzactionare energie electrica, inclusiv potentiale activitati de trading;
- Participa in comisii de specialitate la nivel SNN SC, in baza deciziilor de desemnare emise;
- Raspunde si coordoneaza asigurarea implementarii politicilor si strategiilor societatii in domeniul comercializarii energiei electrice si produselor conexe, in colaborare cu alte persoane din cadrul directiei sau din alte structuri ale societatii, conform atributiilor acestora;
- Raspunde de pregatirea si transmiterea la conducerea societatii si la alte organisme de supraveghere a pietei de energie (OPCOM, ANRE, ME) a analizelor de piata solicitate privind tranzactiile/furnizarea/distributia energiei electrice si produselor conexe, utilizand in acest scop baza de date necesara de la ceilalti angajati ai directiei care desfasoara activitati legate de tranzactii, furnizare si distributie a energiei electrice si produselor conexe;
- Participa la stabilirea criteriilor de contractare, la negocierea contractelor sau a actelor aditionale (inclusiv sedinte de conciliere, inaintarea si sustinerea divergentelor la autoritatea competenta);
- Participa la activitatea de conceptie a actelor aditionale la conventii sau protocoale legate de contracte comerciale;
- Respecta legislatia in vigoare find responsabil in intreaga sa activitate de aplicarea corecta a normativelor in domeniu;
- Analizeaza valorile centralizate in bazele de date specifice si acorda consiliere la efectuarea periodica, la termenele prevazute de legislatia in vigoare, a datelor necesare privind tranzactiile aferente contractelor privind tranzactiile/furnizarea /distributia energiei electrice;
- Efectueaza analize, la cererea conducerii, a situatiilor cu extrase din baza de date privind diferite aspecte ale activitatii de tranzactionare a energiei electrice si produselor conexe ;
- Centralizeaza cu rigurozitate corespondenta primita de la partenerii contractuali sau potentiali, inclusiv de la autoritatea competenta, operatorii de piata etc. in legatura cu aspect analizate din activitatea de comercializare a energiei electrice si produselor conexe;
- Solicita asistenta din partea altor persoane din directie sau din alte servicii, conform atributiilor acestora, pentru solutionarea sarcinilor primite;
- Participa, in colaborare cu compartimentul juridic si celelalte servicii implicate, la pregatirea documentelor necesare pentru eventuala actiune in justitie initiata in vederea obtinerii penalitatilor si dobanzilor pentru intarziere sau solutionarii altor aspecte privind activitatea de comercializare a energiei electrice si produselor conexe;
- Are obligaţia de a păstra confidenţialitatea documentelor/datelor/informaţiilor referitoare la activitatea unităţii puse la dispoziţie de angajator ca efect al executării contractului de munca sau obţinute de salariat pe orice fel de suport prin accesarea facilităţilor informatice ale angajatorului şi să plătească unităţii daune, în cazul nerespectării obligaţiei de confidenţialitate;
- Participa la intocmirea si actualizarea procedurilor/instructiunilor specifice activitatii postului, inclusiv interfetele cu sucursalele, celelalte compartimente din societate, cu compartimentele corespondente de la partenerii contractuali, operatorii de piata sau autoritatile de reglementare;
- Participa la implementarea masurilor corective rezultate in urma auditurilor, controalelor de asigurare a calitatii, pentru domeniul sau specific de activitate;
- La cererea autoritatilor, participa la intocmirea punctelor de vedere la proiectele de reglementari aplicabile activitatii de tranzactionare a energiei electrice si produselor conexe difuzate in faza “document de discutie” si face propuneri pentru imbunatatirea si eficientizarea activitatii, inclusiv pentru perfectionarea reglementarilor, urmarind satisfacerea intereselor societatii;
- Participa la diverse forme de pregatire pe plan intern si/sau extern, conform cu programul stabilit de societate, cu avizul conducatorilor ierarhici;
- Organizeaza, intretine si actualizeaza baza de date a arhivei aferente activitatii desfasurate; arhiveaza in format electronic toate documentele si intocmeste in arhiva Directiei o baza de date cu toate informatiile necesare identificarii fiecarui document;
- Pune la dispozitie organelor de control documentele originale sau in format electronic, in cazul in care acest lucru este dispus de directorul de directie sau de Conducatorul societatii si se asigura ca acestea sunt restituite in aceeasi forma;
- Contribuie la stabilirea bazei de fundamentare pentru bugetul de venituri si cheltuieli, sub indrumarea directorului directiei.
Data limită pentru depunerea candidaturilor este: 07.04.2025, orele 14.00
După expirarea termenului limită de depunere a candidaturilor, comisia de examinare va analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși urmărind îndeplinirea cumulativă a cerințelor de profil ale postului pe baza informațiilor prezentate în Curriculum Vitae. Candidații ale căror dosare îndeplinesc cerințele de înscriere (Cerere completată corespunzător, CV, declarația GDPR), vor fi selectați pentru a participa la următoarea etapă a procesului de recrutare și selecție.
Dosarul candidatului în vederea înscrierii la procesul de selecție și recrutare va conține:
- Cererea de înscriere completată potrivit modelului anexat. Pe cerere se va specifica titulatura completă a postului pentru care candidatul aplică. Necompletarea titulaturii postului așa cum este menționată în Anunțul de recrutare poate atrage după sine respingerea dosarului
- CV-ul din care să rezulte îndeplinirea condițiilor de profil solicitate pentru ocuparea postului.
- Declaratia GDPR, completată conform modelului anexat.
Probele de evaluare, vor consta în:
- Evaluarea dosarelor candidaților (probă eliminatorie) – proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor menționate în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocupare a postului vor fi selectați pentru următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.
- Interviul profesional (probă obligatorie). La această probă vor participa doar candidații care au fost declarați ”Admis”, la proba eliminatorie. Proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizările profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului. Notarea candidatilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1, la 10. Nota minimă pentru a promova această probă, este nota 8,00.
În urma susținerii probelor de concurs va fi declarat admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de 8,00.
La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).
Notă:
*) Datele la care urmează să fie susținute probele din concurs vor fi stabilite de Comisia de Examinare la finalul procesului de analiză și selecție a dosarelor, funcție de numărul candidaților înscriși.
*) Funcție de numărul candidaților înscriși Comisia de examinare poate hotărî asupra modificării datelor de susținere a probelor menționate în anunț. În acest caz, candidații vor fi înștiințați prin adresa de e-mail menționată în CV.
*) Candidații care au promovat și au fost selectați pentru a participa la următoarea etapă/ probă din concurs ca urmare, admiterii dosarului de candidatură în urma procesului de analiză a dosarelor și/ sau (după caz) obținerea notei minime pentru a promova, vor fi înștiințați prin e-mail la adresa menționată în CV, asupra datei, orei și locul desfășurării probei la care sunt programați să participe.
Alte informații:
- Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4, Rev. 8 – Anexa 1Recrutare Cerere de inscriere
- Formular de acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa 2 Formular GDPR
- Date de contact: telefon: 021/2038200, e-mail: office@nuclearelectrica.ro.
Publicarea anunturilor de recrutare se va face prin urmatoarele metode: avizierul societatii, website-ul societatii, platforma specializata de recrutare.
Notă:
(1) Sunt accepate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate conform procedurilor SNN. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul unității SNN (Str. Iancu de Hunedoara, nr. 48, București, Sector 1), prin poștă sau prin e-mail la adresa office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul ”Către Direcția Strategie Resurse Umane”
(2) Contestațiile se pot depune în prima zi lucrătoare, până la orele 16.00, de la comunicarea răspunsurilor către candidați.