Analist programator
Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recrutează personal în vederea ocupării postului de – Analist programator în cadrul Serviciului Administrare Aplicații, Departament Administrare Platforme Aplicații și Dezvoltare, Direcția Tehnologia și Securitatea Informației.
Locul de muncă: Sediul Central SNN București
Durata contractului: Nedeterminată
Durata muncii: 8 ore/ zi
Posturi vacante: 1
Profilul postului:
Cerințe minime obligatorii:
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență.
- Vechime în muncă de cel puțin 3 ani în activități de implementare, operare și administrare sisteme și aplicații informatice;
- Experiență în implementarea soluțiilor tehnice de actualizare/modernizare a sistemelor informatice;
- Cunoștințe privind Sisteme de Gestiune Baze de Date (MS SQL, Oracle, MariaDB);
- Cunoștințe de programare și administrare a serverelor SQL și Windows Server;
- Cunoștințe de programare Java/SOAP/REST/SpringBoot;
- Experiență în folosirea protocolului AJAX;
- Cunoașterea bună a limbii engleze (scris și vorbit).
Alte cerințe:
- Capacitate de lucru în echipă.
- Abilități foarte bune de comunicare.
- Disponibilitate la efort pentru învățare în vederea consolidării și augmentării cunoștințelor tehnice de specialitate.
- Capacitate de gestionare și promptitudine în rezolvarea sarcinilor de serviciu.
- Fire deschisă, comunicativă, onestă și disciplinată.
Cerințe care constituie avantaje pentru ocuparea postului vacant:
- Deținerea unei certificări ce specifică o înțelegere bună a platformei OpenText și a conceptelor de content management.
Ce abilități ne dorim de la colegul pe care-l așteptăm în echipă?
- Abilități de gestionare eficientă a timpului, stabilire a priorităților și încadrare în termene;
- Abilități analitice: capacitate de analiză, sinteză, diagnoză și predicție;
- Abilități cognitive: gândire critică, creativitate, motivație, flexibilitate și adaptabilitate;
- Abilități interpersonale: atenție sporită la detalii și orientare spre rezultate, autocontrol, diligență, asertivitate.
- Abilități de comunicare: ascultare activă, relaționare, comunicare eficientă și lucru în echipă, empatie, medierea și soluționarea conflictului.
- Etică și onestitate.
Fișa postului:
Principalele atribuții ale postului de sunt:
- Atribuţii generale
- Asigură împreună cu reprezentanții desemnați din cadrul direcțiilor, departamentelor, compartimentelor, serviciilor și birourilor din cadrul SNN Executiv sau partenerii externi, suport pentru întocmirea documentației de business și funcțională, necesară dezvoltării de noi aplicații informatice, sau actualizării aplicațiilor informatice existente.
- Primește și clarifică cerințele de business de la compartimentele din cadrul SNN ce au nevoie de aplicații informatice. Nu este implicat în determinarea oportunității de business, verificând fundamentarea pusă la dispoziție de compartimentele SNN pentru a înțelege nevoia și a identifica soluții aplicabile.
- Participă la recepția proiectelor de livrare aplicații de business în calitate de departament suport IT, nu în calitate de beneficiar al aplicației.
- Recepționează în calitate de beneficiar aplicațiile fără rol de business dar cu rol activ în arhitectura software a DTSI.
- Participă la dezvoltarea, testarea și asigurarea mentenanței aplicațiilor informatice din SNN Executiv.
- Propune soluții, proceduri, tehnici, recomandări de bună practică pentru menținerea bunei funcționări și a corectei utilizări a aplicațiilor implementate la nivelul SNN Executiv.
- Dezvoltă, implementează și testează aplicații software noi, de mici dimensiuni, la cererea compartimentelor din cadrul SNN Executiv.
- Administrează aplicațiile SNN, iar pentru cele de business operează pe bază de SR (Service Request) primit de la compartimentele beneficiare, gestionarea utilizatorilor.
- Efectuează instalări și configurări de aplicații pe diferite medii de producție, test, instruire, dezvoltare.
- Instalează și configurează diverse baze de date și integrează platformele noi în sistemele existente.
- Programează aplicații noi și dezvoltă aplicațiile existente conform cerințelor interne.
- Realizează legătura și escalarea către suportul specializat conform procedurilor și\sau contractelor de suport existente.
- Rezolvă incidentele asignate prin aplicatiile disponibile si procedurile de suport utilizatori și HelpDesk.
- Îndeplinește toate rolurile și responsabilitățile ce-i sunt alocate în cadrul proiectelor derulate în cadrul SNN Executiv și raportează în mod regulat către responsabilii din conducerea proiectului despre stadiul și progresul sarcinilor de proiect.
- Participă la procesul de documentare a procedurilor, normelor și metodologiilor specifice domeniului său de activitate.
- Respectă și promovează procedurile și politicile IT.
- Întocmește, ori de câte ori este necesar, rapoarte conform procedurilor și normelor în vigoare sau solicitate de șeful direct sau alți șefi ierarhici superiori.
- Respectă fluxurile de activitate specificate în procedurile și normele în vigoare, aplicabile colectivului IT, conform atribuțiilor care îi revin
- Efectuează teste de verificare a integrității, perfomanței și securității sistemelor informatice din cadrul SNN Executiv.
- Aduce la cunoștință nivelelor ierarhice superioare modificări constatate ale fluxului de activitate din domeniul de activitate.
- Planifică și gestionează toate activitățile necesare pentru punerea în aplicare a procedurilor și normelor în vigoare asociate domeniului IT.
- Respectă programul de lucru și îsi duce la îndeplinire sarcinile ce îi revin.
- Are responsabilitatea controlului, urmăririi și menținerii conduitei și disciplinei în muncă, precum și a respectării tuturor reglementărilor legale, a procedurilor unității aplicabile pe linie de protecția muncii, prevenirea și stingerea incendiilor, protecția fizică a tuturor bunurilor și informațiilor, protecția mediului.
Sarcini specifice
Implementează și întreține aplicațiile comune SNN (ERP, EAM, DMS, Baze de date, aplicații care deservesc procesele business, IT Asset Management, etc.).
Gestionează conturile de utilizatori, alocarea parolelor conform functionalităților aplicațiilor aflate în exploatare în cadrul SNN Executiv, pentru utilizatori și grupuri de utilizatori sau profile în concordanță cu procedurile interne.
Monitorizează continuu performanța aplicațiilor și a sistemelor informatice din SNN Executiv.
Întreține sistemele informatice şi aplicaţiile software de monitorizare și ticketing din centrul de helpdesk.
Implementează politicile de back-up și arhivare, realizează numarul de copii necesare, conform frecvenței și modului de realizare. Testează funcționarea recuperării datelor.
Asigură suportul tehnic pentru sistemele informatice instalate în Centrele de Date (testări de integritate și consistență, instalare/exploatare sisteme de operare, virtualizare, stocare, back-up date și configurații, drepturi acces, interconectarea sistemelor, etc.).
Preia fluxul de remediere a aplicațiilor, escaladat prin Biroul Suport IT, aferent produselor software aflate în administrare.
Diagnostichează cauzele nefuncționărilor, identifică soluțiile tehnice și execută intervenţiile tehnice în vederea remedierii operative a situațiilor apărute la aplicațiile sau sistemele informatice.
Informează șeful direct despre vulnerabilitățile și riscurile existente în sistemele informatice și propune măsuri pentru înlăturarea acestora.
Implementează soluții, proceduri, tehnici și recomandări de bună practică pentru menținerea bunei funcționări și a corectei utilizări a sistemelor informatice.
Aplică măsurile de securitate la SPAD (sistemul automat de prelucare al datelor) cu scopul de a preveni sau împiedica extragerea sau modificarea datelor și informațiilor clasificate stocate, procesate și transmise prin intermediul acestora în măsura implementarii acestor sisteme. Verifică modul de comunicare a unor SPAD în funcție de necesitate.
Data limită pentru depunerea candidaturilor este: 08.04.2025, orele 16.00
După expirarea termenului limită de depunere a candidaturilor, comisia de examinare va analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși urmărind îndeplinirea cumulativă a cerințelor de profil ale postului pe baza informațiilor prezentate în Curriculum Vitae. Candidații ale căror dosare îndeplinesc cerințele de înscriere (Cerere completată corespunzător, CV, declarația GDPR), vor fi selectați pentru a participa la următoarea etapă a procesului de recrutare și selecție.
Dosarul candidatului în vederea înscrierii la procesul de selecție și recrutare va conține:
- Cererea de înscriere completată potrivit modelului anexat. Pe cerere se va specifica titulatura completă a postului pentru care candidatul aplică. Necompletarea titulaturii postului așa cum este menționată în Anunțul de recrutare poate atrage după sine respingerea dosarului
- CV-ul din care să rezulte îndeplinirea condițiilor de profil solicitate pentru ocuparea postului.
- Declaratia GDPR, completată conform modelului anexat.
Probele de evaluare, vor consta în:
- Evaluarea dosarelor candidaților (probă eliminatorie) – proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor menționate în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocuparea postului vor fi selectați pentru următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.
- Interviul profesional (probă obligatorie sau opțională). La această probă vor participa doar candidații care au fost declarați ”Admis”, la proba eliminatorie. Proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizarile profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului. Notarea candidatilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1, la 10. Nota minimă pentru a promova această probă, este nota 8.00
În urma susținerii probelor de concurs va fi declarat admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de 8.00
La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).
Notă:
Datele la care urmează să fie susținute probele din concurs vor fi stabilite de Comisia de Examinare la finalul procesului de analiză și selecție a dosarelor, funcție de numărul candidaților înscriși.
Candidații care au promovat și au fost selectați pentru a participa la următoarea etapă/ probă din concurs ca urmare, admiterii dosarului de candidatură în urma procesului de analiză a dosarelor și/ sau (după caz) obținerea notei minime pentru a promova proba anterioară din concurs, vor fi înștiințați prin e-mail la adresa menționată în CV, asupra datei, orei și locul desfășurării probei la care sunt programați să participe.
Alte informații:
- Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4, Rev. 8 – Anexa 1Recrutare Cerere de inscriere
- Formular de acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa 2 Formular GDPR
- Date de contact: telefon: 021/2038200, e-mail: office@nuclearelectrica.ro.
Publicarea anunturilor de recrutare se va face prin urmatoarele metode: avizierul societatii, website-ul societatii, platforma specializata de recrutare.
Notă:
(1) Sunt accepate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate conform procedurilor SNN. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul unității SNN (Str. Iancu de Hunedoara, nr. 48, București, Sector 1), prin poștă sau prin e-mail la adresa office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul ”Către Direcția Strategie Resurse Umane”
(2) Contestațiile se pot depune în prima zi lucrătoare, până la orele 16.00, de la comunicarea răspunsurilor către candidați.