Economist în cadrul Serviciului Achiziții – Direcția Generală- Sucursala FCN Pitești
- Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. – Sucursala FCN Pitești recrutează personal extern, în vederea ocupării postului de economist, cu contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată, în cadrul Serviciului Achiziții – Direcția Generală.
- Profilul postului:
- Studii: Absolvent de studii superioare cu diploma de licență în ramura de știință: Științe economice. Pentru absolvenții ciclului Bologna, diplomă de masterat.
- Vechimea: Experiență în domeniul studiilor (2020 – prezent): minim 5 ani
- Cunoștințe generale privind operarea platformei SEAP;
- Cunoștințe temeinice în domeniul legislației achizițiilor publice;
- Cunoașterea limbii Engleze (scris /vorbit/citit) : nivel mediu;
- Cunoaștere temeinică utilizare PC, inclusiv pachet Microsoft-Office și utilizarea browser-lor de internet;
Alte cerințe specifice postului:
– apt conform Medicina Muncii pentru lucru în câmp de radiații ionizante;
– abilitate de a lucra independent cât și în echipă;
– capacitate de analiză și sinteză a informației;
– disponibilitate de lucru în afara orelor normale de program;
– capacitate de negociere și asumare a responsabilității în exercitarea sarcinilor postului;
– inteligență și abilități de organizare, planificare și conducerea activităților specifice;
– bune abilități de exprimare scrisă și verbală ;
– integritate, etică, profesionalism, operativitate, proactivitate, comunicare interpersonală.
Alte cerințe care constituie un avantaj:
- certificat de absolvire a unui curs de Expert Achiziții Publice sau similar –constituie avantaj
– cunoașterea metodelor de lucru procedurat;
– experiența anterioară în sectorul achizițiilor publice/sectoriale;
– cunoștințe privind achizițiile intra și extra comunitare.
- Fișa postului (responsabilități, atribuții și sarcini ale postului):
- Întocmește Documentații de Atribuire/solicitări de ofertă pentru achiziții în limita de competență FCN conform legislației în vigoare, numai în baza documentelor premergătoare achiziției, pentru achiziții produse, servicii și lucrări din țară, intracomunitare și din import;
- Realizează achiziții on-line și off-line conform procedurilor și legislației în vigoare;
- Îndeplinește obligațiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în Legea 99/2016 ( Invitații de participare, negociere, anunțuri de atribuire, etc.);
- Alte responsabilități conform fișei postului;
- Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 10.06.2025, ora 12.00.
După expirarea termenului de depunere a dosarelor de candidatură, membrii Comisiei de Examinare vor analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși, verificând îndeplinirea condițiilor de profil, pe baza documentelor prezentate (cererea de înscriere, copia CI, Cazier judiciar fără înregistrări, Curriculum Vitae și declarația GDPR) și vor aproba totodată și candidaturile care îndeplinesc cerințele cumulativ.
Dosarul candidatului¹ pentru înscrierea în procesul de selecție va conține:
– Cererea de înscriere completată potrivit modelului anexat;
– Copia actului de identitate;
– Cazier judiciar fără înregistrări;
– Curriculum Vitae (semnat ,,conform cu originalul” pe fiecare filă);
– Formularul GDPR semnat de candidat.
- Probele de evaluare, constau în: probă scrisă și proba interviu profesional.
Probele concursului se vor susține la sediul FCN, situat pe Platforma ICN-FCN din Mioveni, Str. Câmpului, Nr.1. Data susținerii probei scrise este 16.06.2025. Candidații care au fost admiși şi au fost selectaţi pentru a participa la următoarea etapă a concursului, prin e-mail la adresa menționată în CV vor fi anunțați asupra datei şi orei la care sunt programați să participe la următoarea probă.
Evaluarea dosarelor candidaților – probă eliminatorie: proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor minime prevăzute în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocuparea postului vor fi selectați pentru următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.
- Proba scrisă – probă eliminatorie la această probă vor participa doar candidații care au fost selectați în urma evaluării dosarelor. Notarea candidaților se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1 la 10.
Baremul de promovare a probei scrise și admitere la proba interviu profesional este de minimum nota 7.
- Proba interviu profesional – proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizările profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului.
Notarea candidaților se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1 la 10 pentru fiecare criteriu de selecție.
La această probă vor participa doar candidații declarați “admis pentru proba interviu profesional”.
În urma susținerii probelor de concurs candidații vor fi ierarhizați în ordinea descrescătoare a notelor finale obținute, primul clasat fiind declarat admis.
Punctajul final / nota finală al/a concursului pentru fiecare candidat va fi calculat astfel: punctaj probă scrisă – pondere 50% + punctaj probă interviu profesional – pondere 50%, iar pentru a fi declarat Admis candidatul trebuie să obțină punctaj final minimum 7 puncte, echivalentul notei 7.
La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).
- Alte informații:
Bibliografie (ed. în vigoare):
- nr. 99/ 2016 privind achizițiile sectoriale, cu toate modificările și completările ulterioare;
- G. nr. 394/ 2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului – cadru din Legea nr. 99/ 2016 privind achizițiile sectoriale, cu toate modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 101/ 2016, privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractului de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, cu toate modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 111/ 1996, privind desfășurarea în siguranță, reglementarea, autorizarea și controlul activităților nucleare;
- U.G. nr. 114*)/ 2011, privind atribuirea anumitor contracte de achiziții publice în domeniile apărării și securității;
- Instrucțiunea ANAP nr. 1/ 2017 – emisă în aplicarea prevederilor art. 179 lit. g) și art. 187 alin. (8) lit. a) din Legea nr. 98/ 2016 privind achizițiile publice, respectiv a art. 192 lit. g) și a art. 209 alin. (8) din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale;
- Instrucțiunea ANAP nr. 2/ 2017, emisă în aplicarea prevederilor art. 178 și art. 179 lit. a) și b) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 și art. 192 lit. a) și b) din Legea nr. 99/ 2016 privind achizițiile sectoriale;
- U.G. nr. 98/ 2017, privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii;
- G. nr. 419/ 08.06.2018, Anexa nr. 1 NORME METODOLOGICE de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 98/ 2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/ acordurilor – cadru de achiziție publică, a contractelor/ acordurilor – cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea, Ministerului Finanțelor Publice, pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr.
634/2015 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Achiziții Publice, precum și pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 394/2016, a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.395/2016 și a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 867/2016;
- Ordin ANAP nr. 314/2018, pentru aprobarea Metodologiei de control ex – post privind modul de atribuire a contractelor/ acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrări și a contractelor de concesiune de servicii;
- Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021, privind modificarea contractului de achiziție publică/contractului de achiziție sectorială/acordului-cadru.
- Ordin ANAP nr. 1170/2021, privind aprobarea formularelor standard ale proceselor – verbale intermediare de evaluare aferente procedurilor de atribuire a contractelor/ acordurilor de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii.
- Ordin CNCAN nr. 264/2583/2022 pentru aprobarea Condițiilor specifice privind atribuirea anumitor contracte de achiziție publică și contracte sectoriale de produse, servicii și/ sau lucrări destinate sistemelor care asigură funcțiile de securitate nucleară, securitate radiologică, protecție fizică, protecție împotriva amenințărilor cibernetice și exploatarea fiabilă a instalațiilor nucleare.
- Ordin ANAP nr. 1554 / 2023, privind aprobarea structurii și conținutului Documentației standard de atribuire a contractului de achiziție publică/ sectorială de produse;
- Ordin ANAP nr. 1946/ 2024 pentru aprobarea criteriilor ecologice aplicabile categoriilor de produse care au impact asupra mediului pe durata întregului ciclu de viață, prevăzute în anexa nr. 2 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/ acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, aprobate prin H G nr. 394/2016, respectiv în anexa nr. 2 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, aprobate prin H G nr. 395/2016.
- Condițiile de livrare INCOTERMS 2020.
Cerere de înscriere – Formular COD AD-122C – Anexa C
Formular GDPR – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa P;
Date de contact: telefon 0248/207703; 0248/207704, e-mail fcn@nuclearelectrica.ro .
Notă: (1) Sunt acceptate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate documentele solicitate. Dosarele de candidatură se depun prin e-mail la adresa fcn@nuclearelectrica.ro , cu subiectul Resurse Umane, cu documentele scanate într-un singur fișier *.pdf cu titlu care să conțină numele și prenumele candidatului (exemplu: Popescu_Ion.pdf).
(2) Contestațiile se depun în prima zi lucrătoare, de la comunicarea răspunsurilor finale, după parcurgerea întregului proces de selecție de către candidați.