Sef Birou Suport IT

Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recrutează personal în vederea ocupării postului de Șef Birou Suport IT în cadrul, Departamentului Management Servicii IT

 

Locul de muncă: Sediul Central SNN București

Durata contractului: Nedeterminată

Durata muncii: Normă întreagă 8 ore/ zi

Posturi vacante: 1

                                                    

Profilul  postului:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta în domeniile informatică, inginerie, tehnologia informației si/sau cursuri post-universitare in aceste domenii.
  • Experiență profesionala de minim 5 ani în:
    • activități de coordonare și organizare a echipelor și proiectelor;
    • gestionarea sarcinilor și priorităților pentru a respecta termenele limită;
    • planificarea activităților zilnice și organizarea proiectelor;
    • implementarea și optimizarea proceselor de suport tehnic;
  • Capacitatea de a rezolva probleme complexe și de a propune soluții inovatoare;
  • Abilitatea de a oferi instrucțiuni clare și de a delega eficient sarcini;
  • Cunoașterea normelor și reglementărilor în domeniul IT (inclusiv ITIL sau alte cadre similare);
  • Cunoașterea limbii engleze: nivel mediu.

 

Alte  cerințe specifice activității:

  • abilități de leadership și capacitate de a superviza activitatea altor persoane;
  • spirit de inițiativă și orientare spre rezultate;
  • capacitate de coordonare a echipei și rezolvare a situațiilor de urgență;
  • flexibilitate pentru lucrul în regim de telemuncă;
  • orientare către utilizator și focus pe îmbunătățirea experienței acestuia;
  • capacitatea de a rezolva probleme complexe și de a propune soluții inovatoare;
  • abilitatea de a oferi instrucțiuni clare și de a delega eficient sarcini;
  • cunoașterea normelor și reglementărilor în domeniul IT (inclusiv ITIL sau alte cadre similare);
  • oferă suport în derularea proiectelor de digitalizare complexe din cadrul Direcției Tehnologia și Securitatea Informației;
  • oferă suport pentru optimizarea proceselor IT și pentru identificarea soluțiilor tehnologice si de proces care să aducă un grad sporit de automatizare a acestora;
  • respectă fluxurile de activitate specificate în procedurile și normele în vigoare aplicabile colectivului DTSI, conform atribuțiilor care îi revin;
  • informează ierarhic în privința evenimentelor sau acțiunilor înregistrate pe care le constată sau le primește din cadrul tuturor sucursalelor SNN;
  • relaționează cu partenerii sau contractorii implicați în proiecte în vederea derulării acestora;
  • participă la întâlnirile de proiect și face propuneri de validare pe etapă;
  • respectă programul de lucru și își duce la îndeplinire sarcinile ce ii revin;

Ce abilități ne dorim de la colegul pe care-l așteptăm în echipă?

  • Abilități de gestionare eficientă a timpului, stabilire a priorităților și încadrare în termene;
  • Abilități analitice: capacitate de analiză, sinteză, diagnoză și predicție;
  • Abilități cognitive: gândire critică, creativitate, motivație, flexibilitate și adaptabilitate;
  • Abilități interpersonale: atenție sporită la detalii și orientare spre rezultate, autocontrol, diligență, asertivitate.
  • Abilități de comunicare: ascultare activă, relaționare, comunicare eficientă și lucru în echipă, empatie, medierea și soluționarea conflictului.
  • Etică și onestitate.

 

Fișa postului:

Principalele atribuții ale postului de sunt:

  • Coordonează analiza cerințelor și incidentelor IT, identificând soluții pentru optimizarea proceselor și îmbunătățirea experienței utilizatorilor;
  • Responsabil de analiza incidentelor și tendințelor, pentru a identifica riscuri și oportunități de automatizare și integrare a proceselor de lucru în cadrul infrastructurii IT;
  • Propune și implementează soluții pentru optimizarea proceselor de suport IT, utilizând instrumente și tehnologii de monitorizare și raportare a performanței;
  • Asigură interpretarea corectă a datelor operaționale, furnizând recomandări bazate pe aceste analize pentru a susține deciziile strategice și operaționale;
  • Supervizează utilizarea și administrarea eficientă a sistemelor de ticketing și a instrumentelor de suport tehnic.
  • Asigură serviciile de suport IT pentru utilizatorii sistemului IT&C al SNN Sediul Central (cereri de servicii IT/ incidente/ probleme IT, din categoriile HW/SW), la solicitarea acestora, prin aplicații specifice;
  • Răspunde de utilizarea aplicației de ticketing și preluarea centralizată a tuturor solicitărilor utilizatorilor;
  • Asigură suport pentru implementarea de mecanisme de “feed-back” în vederea soluționării proactive a cererilor de servicii IT;
  • Asigură comunicarea cu utilizatorii și alte părți interesate, Biroul Suport IT fiind punctul unic de contact cu aceștia;
  • Realizează legătura și escaladarea către suportul specializat conform procedurilor și/ sau contractelor de suport existente;
  • Gestionează activitățile referitoare la procesul de răspuns la incidentele de nivel 1 și participă la realizarea acestora;
  • Supervizează modul de alocare a tichetelor de nivel 2 și 3 către compartimentele specializate pentru rezolvarea problemelor care nu pot fi soluționate la nivelul 1 (suport IT);
  • Gestionează conturile de utilizatori, alocarea parolelor și funcționalităților pentru utilizatori și grupuri de utilizatori sau profiluri, în concordanță cu standardele de securitate a informațiilor și de clasificare a datelor în cadrul SNN SC;
  • Realizează instruirea utilizatorilor, corespunzător noilor soluții tehnologice implementate, sau care urmează a fi implementate și întocmește documentația de exploatare a acestora;
  • Participă elaborarea de proceduri/ instrucțiuni/regulamente interne privind activitățile de suport IT;
  • Participă la elaborarea și actualizarea documentelor și protocoalelor care reglementează activitatea specifică, în procesul de cooperare cu autorități publice ale statului sau cu entități din domeniul privat;
  • Informează șeful direct despre vulnerabilitățile și riscurile existente în sistemele sistemele IT&C și propune măsuri pentru înlăturarea acestora;
  • Implementează soluții, proceduri, tehnici și recomandări de bună practică pentru menținerea bunei funcționări și a corectei utilizări a sistemelor IT&C;
  • Întocmește, ori de câte ori este necesar, rapoarte conform procedurilor și normelor în vigoare sau solicitate de șeful direct sau alți șefi ierarhici superiori;
  • Respectă și promovează procedurile și politicile IT;
  • Colaborează cu compartimentele din DTSI în vederea implementării procedurilor și bunelr practici IT aplicabile documentate pe baza ITIL, în desfășurarea activităților (Acces IT, SLA, OLA, Managementul activelor, schimbărilor, incidentelor, evenimentelor, problemelor, activelor, configurației);
  • În cazul situațiilor de dezastru, face parte din echipele de intervenție definite în procedurile/ instrucțiunile specifice;
  • Participă, prin furnizarea datelor tehnice, la pregătirea documentelor de achiziție a tehnicii de calcul/ aplicații informatice/ servicii/ produse specifice activităților de suport IT;
  • Supraveghează și menține relațiile contractuale cu furnizorii de servicii IT, asigurându-se că aceștia respectă termenele, condițiile și standardele de calitate stabilite în contract;
  • Elaborează și gestionează documentele justificative de plată pentru proiectele aflate în derulare, conform normelor interne și legale;
  • Verifică și monitorizează respectarea termenilor contractuali de către toate părțile implicate în proiect, identificând eventualele neconformități și implementând acțiuni corective, în aria de competență.
  • Îndeplinește toate rolurile și responsabilitățile  care îi sunt alocate  în cadrul proiectelor derulate în cadrul SNN și raportează în mod regulat către responsabilii din conducerea proiectului despre stadiul și progresul sarcinilor de proiect.
  • Participă la optimizarea proceselor IT și pentru identificarea soluțiilor tehnologice și de proces care să aducă un grad sporit de automatizare a acestora, în aria de competență.;
  • Responsabil de urmărirea tendințelor din industrie și tehnologiile emergente pentru a propune noi metode și instrumente de analiză pentru domeniul de activitate, în aria de competență.

 

Data limită pentru depunerea candidaturilor este: 17.11.2025 ora 12:00

 

După expirarea termenului limită de depunere a candidaturilor comisia de examinare va analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși urmărind, pe baza informațiilor prezentate în Curriculum Vitae, îndeplinirea cumulativă a cerințelor de profil ale postului.

 

Dosarele de candidatură complete conform cerințelor din anunț vor fi analizate în cadrul probei de selecție a dosarelor.

 

Dosarul candidatului în vederea înscrierii la procesul de selecție și recrutare va conține:

 

Dosarele incomplete sau care conțin documente care nu respectă cerințele mentionate mai sus vor fi respinse.

Dosarele depuse prin e-mail, vor cuprine in corpul emailului următoarele specificații:

(Dosar candidat: Nume si prenume, Postul vizat: denumirea integrala a postului)

 

 

Concursul va avea 2 probe. Probele de evaluare, vor consta în:

  • Evaluarea dosarelor candidaților (probă eliminatorie) – proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor menționate în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocuparea postului vor fi selectați pentru a susține următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.

 

 

  • Interviul professional (probă obligatorie), se va desfășura în data de 28.11.2025 la sediul societății. Proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizarile profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului. Notarea candidatilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1, la 10.

 

 

Candidatului care nu a obținut nota minima de promovare a unei probe va fi declarat Respins.

În urma susținerii probelor de concurs va fi declarat admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de nota 8:00.

 

La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).

 

Notă:

Datele la care urmează să fie susținute probele din concurs vor fi stabilite de Comisia de Examinare la finalul procesului de analiză și selecție a dosarelor.

 

Comisia de examinare poate hotărî asupra modificării datelor de susținere a probelor menționate în anunț. În acest caz, candidații vor fi înștiințați prin adresa de e-mail menționată în CV.

 

După fiecare probă din concurs, candidații vor fi înștiințați prin e-mail la adresa menționată în CV, asupra datei, orei și locul desfășurării probei la care sunt programați să participe.

 

Alte informații:

 

 

Publicarea anunturilor de recrutare se va face prin urmatoarele metode: avizierul societatii, website-ul societatii, platforma specializata de recrutare.

 

Notă:

 (1) Sunt accepate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate conform procedurilor SNN. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul unității SNN (Str. Iancu de Hunedoara, nr. 48, București, Sector 1), prin poștă sau prin e-mail la adresa office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul ”Către Direcția Strategie Resurse Umane”.

(2) Contestațiile se pot depune în prima zi lucrătoare, până la orele 16.00, de la comunicarea răspunsurilor către candidați.