Gestionar în cadrul Serviciului Achizitii si Derulare Contracte RTH – Direcția Retehnologizare U1 – Sucursala CNE Cernavoda
- Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A., Sucursala CNE Cernavoda recrutează personal în vederea ocupării unui post de Gestionar, cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în cadrul Serviciului Achizitii si Derulare Contracte RTH – Direcția Retehnologizare U1, poziţia din organigramă R1.2/ 208.
Nota: Angajarea se face cu contract individual de munca pe durata determinata, pe perioada 36 de luni, cu posibilitatea prelungirii, după expirarea termenului iniţial, pentru perioada realizării proiectului de retehnologizare a unitatii 1, in conditiile legii.
- Profilul postului:
– studii: absolvent liceu ori scoala profesionala cu profil tehnic sau o scoala echivalenta si care a implinit varsta de 21 ani.
– experienţă: stagiu de munca de gestionar de minimum 2 ani pentru functia de gestionar.
– cerinţe specifice:
- Dovada eliberata de fostul / actualul angajator, din care rezulta ca persoana a exercitat cumulativ cele trei categorii de atributii din Legea nr.22/1969, ca sarcini principale de serviciu (fiind incadrat pe post de gestionar in sensul Legii 22/1969 in vigoare): primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea a unui agent economic, autoritate sau institutie publica;
- Dovada eliberata de agentul economic, autoritatea sau institutia publica in care a fost anterior incadrat, din care sa rezulte daca a produs pagube avutului obstesc, natura acestora si daca ele au fost acoperite;
- Cazier judiciar;
- Obligatia constituirii plafonului de garantie al gestionarului, in conformitate cu prevederile din Legea nr.22/1969;
- Cunostinte utilizare PC, Microsoft Office (in special Word, Excel);
- Limba engleza nivel mediu;
- Abilitatea de a organiza si gestiona eficient sarcinile;
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Capacitatea de a lucra sub stres.
Procesul de angajare / promovare pe functia de gestionar va tine cont de toate prevederile din Legea nr.22/1969, actualizata, inclusiv de obligatia constituirii plafonului de garantie al gestionarului, in conformitate cu legea sus amintita.
– cerințe care constituie avantaje: n/a
- Fișa Postului (sinteza responsabilități, atribuții și sarcini ale postului):
- Desfăşoară activităţi de primire, depozitare şi eliberare în conformitate cu cerinţele procedurale existente şi cu legislaţia aplicabilă în vigoare, fiind responsabil de modul de gestionare a produselor;
- Verifică produsele trimise spre administrare din punct de vedere cantitativ, calitativ şi valoric;
- Semnează în Nota de Recepţie şi Constatare Deficienţe pentru fiecare tip de produs primit spre gestionare, confirmând astfel primirea cantitativ-valorică;
- Semnaleaza sefului direct orice neconcordanţă cantitativă şi calitativă şi colaborează cu acesta pentru rezolvare;
- Asigură etichetarea corespunzătoare a produselor în conformitate cu procedurile aplicabile;
- Menţine la zi evidenţele privind inventarul de produse aflate în gestiune, prin actualizarea continuă şi imediată a fişelor de magazie după efectuarea oricărui fel de tranzacţie;
- Întocmeşte Fişa de Evidenţă a Obiectelor de Inventar în Folosinţă pentru produse de natura obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe;
- Verifică şi completează toate documentele pe baza cărora se solicită tranzacţii de produse (bon de consum, bon de transfer, etc);
- Asigură distribuirea zilnică a documentelor de evidenţa gestionar-contabilă, privind tranzacţiile de produse către Serviciul Contabilitate şi Patrimoniu;
- Furnizează informaţii referitoare la stocurile de produse, descrieri, cantităţi, SCN, locaţii, ori de câte ori este solicitat;
- Asigură rezervarea, derezervarea produselor din gestiunea de care răspunde în conformitate cu procedurile şi instrucţiunile în vigoare;
- Reface sau elimină “Eticheta de Durată de Viaţă” pentru produsele a căror durată de viaţă a fost extinsă respectiv anulată;
- Asigură depozitarea produselor funcţie de clasa de depozitare şi nivelul de curăţenie impuse de fabricant;
- Verifică starea produselor din punct de vedere al etichetării corespunzătoare şi a integrităţii ambalajelor;
- Organizează şi participă la activitatea de curăţenie a biroului şi magaziilor pe care le are în administrare.
- Actualizează baza de date pentru evidenţa mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar din gestiune;
- Colaboreaza cu terte persoane sau departamente pentru clarificarea si gasirea solutiilor optime in rezolvarea problemelor gestiunii;
- Alte responsabilităţi şi sarcini conform fişei postului.
- Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 27 Octombrie 2025.
Concursurile se derulează la sediul CNE Cernavoda, str. Medgidiei, nr. 2, Oraş Cernavoda.
Date de contact: telefon 0241-80-2296/ 0241-80-2289, e-mail recrutare@nuclearelectrica.ro
A se vedea notele de la punctul 7. Alte informaţii.
- Calendarul de concurs:
- Interviul profesional înregistrat: organizat în data de 29 Octombrie 2025.
În urma susţinerii probei Interviu profesional, vor fi declaraţi admis candidaţii care au obţinut cel mai mare punctaj, în limita locurilor ofertate.
La finalizarea procesului de selecţie şi recrutare, candidaţilor care au parcurs toate etapele din concurs li se vor comunica prin e-mail, la adresa menţionată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obtinut (Admis/ Respins).
Angajarea este conditionată de obţinerea avizului medical şi psihologic, conform prevederilor legale.
Perioada în care candidatul declarat admis este obligat să se prezinte la post este:
- În cazul candidaţilor externi:
- 20 de zile lucrătoare de la data semnării ofertei pentru candidaţii care vin de pe posturi de execuţie;
- 45 de zile lucrătoare de la data semnării ofertei pentru candidaţii care vin de pe posturi de conducere.
- În cazul candidaţilor interni: conform prevederilor procedurale.
- În situaţia în care un candidat consideră că nu se poate încadra în termenul stabilit, va comunica acest lucru Comisiei de Examinare, în timpul interviului de selecţ
- Bibliografie:
- Legea nr. 22/1969 – Privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea
bunurilor agentilor economici, autoritatilor si institutiilor publice;
- Hotarare de Guvern nr.2230 din 1969 privind gestionarea bunurilor;
- Ordinul 2861 din 2009 – pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura
activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- Regulamentul 1272/2008 – Privind clasificarea, etichetarea si ambalarea substantelor si a amestecurilor – Titlul III – Capitolul
1 “Continutul etichetei“, Titlul III Capitolul 2 “Aplicarea etichetelor” si Anexa V “ Pictograme de pericol “;
- Prescriptii Tehnice PT C5-2003- Cerinte tehnice privind utilizarea recipientelor butelii pentru gaze comprimate, lichefiate sau
dizolvate sub presiune.
- Alte informaţii:
(1) Sunt acceptate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate.
- Cererea standardizată de înscriere la concurs– marcarea cu nu la rubrica “i) Îmi exprim acordul cu privire la înregistrarea probei de tip interviu” conduce la eliminarea din concurs a candidatului respectiv;
- Consimţământ în vederea prelucrării datelor cu caracter personalîn vederea participării la procedura de recrutare în cadrul unităţii SNN şi acord referitor la politica SNN de confidenţialitate şi prelucrare a datelor cu caracter personal (GDPR);
- Consimţământ de verificare în vederea angajarii;
- CV-ul din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile din Anunţul de recrutare (CV-ul va include informaţii asupra experienţei şi expertizei acumulate, cu diploma de absolvire a studiilor ca anexă);
- Copie act de identitate.
(2) Dosarele de candidatură se depun personal la sediul Sucursalei CNE Cernavoda, str. Medgidiei, nr. 2, Oraş Cernavoda, cod postal 905200, prin poștă sau prin e-mail la adresa recrutare@nuclearelectrica.ro , cu mențiunea / subiectul „Dosar candidatură R1.2/ 208 – Gestionar in cadrul Serviciului Achizitii si Derulare Contracte RTH – Direcția Retehnologizare U1”, iar ataşamentul va conţine documentele în format pdf. Nu se acceptă e-mailuri care au în ataşament documentele arhivate (RAR, ZIP) sau e-mailuri în care documentele de înscriere sunt transmise prin servicii de găzduire online (icloud, dropbox, onedrive etc).
Atenţie!: mărimea maximă a ataşamentului nu trebuie să depăşească 20 MB. În cazul în care ataşamentul depăşeste 20 MB, se vor transmite mai multe e-mailuri cu menţiunea de completare a dosarului de candidatură.
(3) Contestațiile se pot depune la Registratura unităţii, la adresa corespondenta@nuclearelectrica.ro , în termen de cel mult 24 de ore (în prima zi lucrătoare) de la data comunicării rezultatelor către candidaţi. Contestaţia va cuprinde cel puţin următoarele informaţii: motivul contestaţiei, dovezile care susţin contestaţia şi datele de contact ale contestatarului.
(4) În cazul în care, în urma concursului, sunt declarate admise persoane pensionate din cadrul SNN, acestora li se va solicita să accepte, ca atribuţie suplimentară de serviciu, precizată în fişa de post, susţinerea de programe de mentorat pentru transferul de cunoştinţe şi experienţă către personalul în formare sau angrenat în programe de succesorat, derulate la nivelul SNN (atât la Sediul Central cât şi sucursale). În acest caz, contractul va fi pe perioadă determinată, în condiţiile legislaţiei în vigoare.
(5) Vă informăm că numărul de posturi scoase la concurs poate fi suplimentat ulterior expirării anunţului de recrutare şi până la data angajării candidaţilor admişi pe posturile iniţial ofertate, dacă în acest interval se vacantează posturi cu cerinţe identice din cadrul compartimentului. Angajarea se face în ordine descrescătoare a rezultatelor obţinute.
(6) Conducerea CNE nu are posibilitatea de a pune la dispoziţia salariaţilor din unitatile SNN cazare în locuinţe de intervenţie sau de serviciu, proprietate SNN sau închiriate.