Tehnician CN (documente)

  1. Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A.Sucursala FCN Piteşti recrutează personal în vederea ocupării unui post de Tehnician CN (documente) cu contract de muncă încheiat pe perioadă nedeterminată în cadrul Biroului Control Documente și Interfețe – Departament Dezvoltare și Evaluare Sisteme de Management, Direcția Managementul Calității.

 

  1. Profilul postului:
  • Studii medii cu diplomă de bacalaureat, profil real și uman;
  • Vechime: N/A;
  • Cunoștințe specifice activității de Tehnician CN (documente):
  • Aptitudini și comptențe de lucru cu computerul, cunoașterea unor programe de baze de date (Microsoft Acces) și a unor aplicații din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • Aptitudini și competențe de lucru cu perifericele de calculator (echipament multifuncțional – printare, copiere, scanare);
  • Cunoștințe limbi străine: N/A;
  • Alte cerințe specifice postului (care constituie avantaje pentru ocuparea postului):
  • Aptitudini personale de comunicare și relaționare;
  • Creativitate, inițiativă și etică profesională;
  • Gândire analitică, capacitate de planificare și prioritizare a sarcinilor de serviciu.

 

  1. Fișa postului (responsabilități, atribuții și sarcini ale postului):
  • Organizarea și administrarea Arhivei Generale FCN;
  • Gestionarea documentelor retrase din uz, conform inventarelor primite, asigurarea menținerii condițiilor necesare conservării documentelor intrate în arhivă și a accesului controlat la documentele din arhiva pentru personalul FCN;
  • Constituirea și gestionarea Dosarului de administrare a documentelor din FCN, conform CN-AD-36″Administrarea documentelor și înregistrărilor din FCN în conformitate cu cerințele legale aplicabile”;
  • Întocmirea inventarelor anuale pentru documentele originale, conform cerințelor procedurilor interne;
  • Îndeplinirea în calitate de secretar al Comisiei de Selecționare sarcinile privind selecționarea documentelor în vederea eliminării și distrugerea controlată a documentelor din Arhiva Generală, cu termen de păstrare consumat;
  • Postarea documentelor în format electronic în aplicația utilizată la nivel FCN, pentru consultarea procedurilor de către întreg personalul;
  • Constituirea Dosarului cu Istoria Calității pentru produsele fabricate în FCN, conform cerințelor procedurii CN-AC-15 „Controlul Înregistrărilor „, CN-AC-64 „Constituirea HD Specific ( HDR, HDL)” și cerințelor contractuale;
  • Participarea activă la noile programe software desfașurate în FCN cu implicare Biroului Control Documente și Interfețe;
  • Alte responsabilități conform fișei postului.

 

  1. Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 24.10.2025, ora 12.00.

 

 

 

 

După expirarea termenului de depunere a dosarelor de candidatură, membrii Comisiei de Examinare vor analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși, verificând îndeplinirea condițiilor de profil, pe baza documentelor prezentate (cererea de înscriere, copia CI, Curriculum Vitae și declarația GDPR) și vor aproba candidaturile care îndeplinesc cerințele cumulativ.

 

 

Dosarul candidatului¹ pentru înscrierea în procesul de selecție va conține:

Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4

– Copia actului de identitate,

– Curriculum Vitae (semnat ,,conform cu originalul” pe fiecare filă),

– Copia diplomei de bacalaureat,

Formular GDPR – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal –  Anexa P

 

  1. Probele de evaluare, constau în:
  • Evaluarea dosarelor candidaţilor – probă eliminatorie: proba constă în analiza informaţiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerinţelor minime prevăzute în anunțul de recrutare. Candidaţii care vor îndeplini cumulativ cerinţele de ocuparea postului vor fi selectaţi pentru următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare. Candidații care au fost admiși şi au fost selectaţi pentru a participa la următoarea etapă a concursului, vor fi anunțați prin e-mail la adresa menționată în CV asupra datei şi orei la care sunt programați să participe la următoarea probă ( proba scrisă).
  • Proba scrisă – probă eliminatorie – la această probă vor participa doar candidaţii care au fost selectaţi în urma evaluării dosarelor. Notarea candidaţilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1 la 10. Baremul de promovare a probei scrise și admitere la proba tip interviu profesional este de minimum nota 6.
  • Proba tip interviu profesional (probă înregistrată audio, după obținerea acordului candidatului) – proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizările profesionale anterioare, cunoştinţele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului, precum și evaluare a competențelor digitale. Notarea candidaţilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1 la 10 pentru fiecare criteriu de selecţie.

Punctajul final / nota finală al/a concursului pentru fiecare candidat va fi calculat astfel: punctaj probă scrisă – pondere 50% + punctaj probă tip interviu profesional – pondere 50%, iar pentru a fi declarat Admis candidatul trebuie să obțină punctaj final minimum 7 puncte, echivalentul notei 7.

 

La finalizarea procesului de selecţie şi recrutare, candidaţilor care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obţinut (Admis sau Respins).

 

 

 

  1. Toate probele concursului se vor desfășura la sediul FCN, situat pe Platforma ICN-FCN din Mioveni, Str. Câmpului, Nr. 1.

 

 

 

 

 

  1. Alte informații:
  • Bibliografie:
  • SR EN ISO 9000:2015 – Sisteme de management al calității. Principii fundamentale și vocabular;
  • Legea nr. 16/1996 a Arhivelor Naționale, publicată în Monitorul Oficial Partea I nr. 71/1996, consolidată cu modificările ulterioare;
  • Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996, INSTRUCŢIUNI privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naționale;
  • Legea nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică;
  • Teste de inteligență;
  • Teste din pachetul Microsoft Office.

 

 

Notă: (1) Sunt acceptate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate documentele solicitate. Dosarele de candidatură se depun prin e-mail la adresa fcn@nuclearelectrica.ro , cu subiectul Resurse Umane.

(2) Contestațiile se depun în prima zi lucrătoare de la comunicarea răspunsurilor finale, după parcurgerea întregului proces de selecție de către candidați.