Sef Serviciu Achizitii
Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recrutează personal în vederea ocupării postului de Sef Serviciu Achizitii din cadrul Departamentului Achizitii;
Locul de muncă: Sediul Central SNN București
Durata contractului: Nedeterminată
Durata muncii: Normă întreagă 8 ore/ zi
Posturi vacante: 1
Profilul postului:
Cerințe minime obligatorii:
- Absolvent al invatamantului superior (ciclul Bologna + master) cu diploma de licenta in domeniu economic / tehnic / juridic;
- Vechime si practica dezvoltata – minim 2 ani – in domeniul achizitiilor publice / sectoriale;
- Cunoasterea limbii engleze: scris, citit, vorbit – la nivel fluent;
- Cunostinte bune privind lucrul cu programe de evidenta computerizata si gestionare date;
- Cunoasterea metodelor de lucru procedurat;
- Cunostinte bune despre disciplina financiar-contabila;
- Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta;
- Abilitati de comunicare si negociere.
Cerinte specifice:
- Cazier judiciar fara inregistrari
Alte cerințe:
- Integritate, etica, profesionalism, operativitate
- Abilitati de comunicare eficienta in scris si verbal, deprinderi de redactare a procedurilor si rapoartelor
- Asumarea raspunderii, atitudine cooperanta, spirit de echipa
- Abilitati de analiza si sinteza, capacitatea de a retine informatii, atentie concentrata si distributiva
Cerinte care constituie avantaje:
- Cunostinte dezvoltate in: domeniul energetic, producerea energiei electrice pe baza de combustibil nuclear, fabricatia combustibilului nuclear, protectia mediului;
- Cunostinte bune privind legislatia in domeniul asigurarii calitatii in domeniul nuclear.
- Cunoasterea prevederilor legale din domeniul nuclear privind fabricatia produselor, prestarea serviciilor si executia de lucrari destinate sistemelor cu functie de securitate nucleara (Norme CNCAN NMC-05, NMC-06, NMC-07, NMC-08, NSR-09, NGN-03);
- Cunosterea a cel putin inca unei limbi de circulatie internationala suplimentar (fata de limba engleza);
- Experienta anterioara de cel putin 1 an in domeniul energetic in aria de activitate a lantului de aprovizionare
- Cursuri de pregatire suplimentare studiilor universitare;
Ce abilități ne dorim de la colegul pe care-l așteptăm în echipă?
- Abilități de gestionare eficientă a timpului, stabilire a priorităților și încadrare în termene;
- Abilități analitice: capacitate de analiză, sinteză, diagnoză și predicție;
- Abilități cognitive: gândire critică, creativitate, motivație, flexibilitate și adaptabilitate;
- Abilități interpersonale: atenție sporită la detalii și orientare spre rezultate, autocontrol, diligență, asertivitate.
- Abilități de comunicare: ascultare activă, relaționare, comunicare eficientă și lucru în echipă, empatie, medierea și soluționarea conflictului.
- Etică și onestitate.
Fișa postului:
Principalele atribuții ale postului de sunt:
- Coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatii de achizitii la nivelul Serviciului Achizitii;
- Coordoneaza si urmareste aplicarea in cadrul Serviciului Achizitii a procedurilor si politicii SNN privind activitatile de achizitii sectoriale, in conformitate cu prevederile legislative in domeniu si cu atributiile ce ii revin din Regulamentul de Organizare si Functionare al societatii;
- Coordoneaza organizarea si desfasurarea procedurilor de atribuire / achizitiilor directe din aria de responsabilitate al Serviciului Achizitii. Dupa caz, participa direct in calitate de presedinte in comisiile de evaluare numite prin Decizie a Directorului General;
- Verifica si avizeaza Documentatiile de atribuire aferente procedurilor de atribuire / achizitiilor directe elaborate de catre personalul din subordane si raspunde de supunerea acestora spre verificare/ avizare Sefului Departamentului Achizitii;
- Verifica si avizeaza Avizele si Listele de verificare pentru Documentatiile de Initiere a achizitiilor aferente procedurilor de atribuire din aria de responsabilitate al Serviciului Achizitii si raspunde de supunerea acestora spre verificare / avizare Sefului Departamentului Achizitii;
- Verifica contractele, acordurile cadru, actele aditionale, contractele subsecvente, tranzactiile de achizitii din aria de responsabilitate al Serviciului Achizitii si raspunde de supunerea acestora spre verificare / avizare / semnare Sefului Departamentului Achizitii;
- Coordoneaza activitatile referitoare la elaborarea si pastrarea dosarului achizitiei sectoriale pentru procedurile de atribuire / achizitiile directe desfasurate de personalul din cadrul Serviciului Achizitii; Coordoneaza elaborarea rapoartelor, informarilor etc., in vederea transmiterii catre organismele si autoritatile de coordonare, control si monitorizare (Agentia Nationala pentru Achizitii Publice etc.) legate de activitatea Serviciului Achizitii, le avizeaza (dupa caz) si raspunde de supunerea acestora spre verificare / avizare Sefului Departamentului Achizitii;
- Coordoneaza elaborarea punctelor de vedere la contestatiile depuse la procedurile de atribuire / achizitiile directe derulate de catre Serviciul Achizitii, in vederea transmiterii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor / Instanta de judecata, le avizeaza si raspunde de supunerea acestora spre verificare / avizare Sefului Departamentului Achizitii;
- Asigura interfata cu sucursalele si compartimentele societatii pe linie de achizitii si derulare contracte/acorduri-cadru;
- Asigura interfata cu organele de reglementare si control in domeniul achizitiilor;
- Organizeaza (dupa caz) si participa la efectuarea de intalniri / analize / dezbateri cu personalul din compartimentele de achizitii din Sediul central si din sucursale in vederea analizarii si corectarii aspectelor care nu concorda cu legislatia si procedurile proprii SNN in activitatea de achizitii, inclusiv in derularea contractelor / acordurilor cadru;
- Coordoneaza activitatea Serviciului Achizitii in vederea supunerii spre aprobare a tranzactiilor de catre Consiliul de Administratie al societatii, in conformitate cu OUG nr. 109/2011 cu modficarile si completarile ulterioare;
- Coordoneaza activitatea Serviciului Achizitii in vederea supunerii spre aprobarea Consiliului de Administratie a initierii achizitiilor cu valori peste limita de competenta a Directorului General; Asigura confidentialitatea documentelor si informatiilor;
Data limită pentru depunerea candidaturilor este: 17.11.2025 ora 14:00
După expirarea termenului limită de depunere a candidaturilor comisia de examinare va analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși urmărind, pe baza informațiilor prezentate în Curriculum Vitae, îndeplinirea cumulativă a cerințelor de profil ale postului.
Dosarele de candidatură complete conform cerințelor din anunț vor fi analizate în cadrul probei de selecție a dosarelor.
Dosarul candidatului în vederea înscrierii la procesul de selecție și recrutare va conține:
- Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4
- Curriculum Vitae în limba română, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor de profil necesare pentru ocuparea postului
- Formular GDPR – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa P
Dosarele incomplete sau care conțin documente care nu respectă cerințele mentionate mai sus vor fi respinse.
Dosarele depuse prin e-mail, vor cuprine in corpul emailului următoarele specificații:
(Dosar candidat: Nume si prenume, Postul vizat: denumirea integrala a postului)
Concursul va avea 3 probe. Probele de evaluare, vor consta în:
- Evaluarea dosarelor candidaților (probă eliminatorie) – proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor menționate în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocuparea postului vor fi selectați pentru a susține următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.
- Interviul professional (probă obligatorie), se va desfășura în data de 27.11.2025 la sediul societății. Proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizarile profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului si modalitati de rezolva o problema de serviciu. Notarea candidatilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1, la 10.
Nota finală va fi reprezentată prin media aritmetică a celor două probe. Candidatului care nu a obținut nota minima de promovare a unei probe va fi declarat Respins.
În urma susținerii probelor de concurs va fi declarat admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de nota 7:00.
La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).
Notă:
Datele la care urmează să fie susținute probele din concurs vor fi stabilite de Comisia de Examinare la finalul procesului de analiză și selecție a dosarelor.
Comisia de examinare poate hotărî asupra modificării datelor de susținere a probelor menționate în anunț. În acest caz, candidații vor fi înștiințați prin adresa de e-mail menționată în CV.
După fiecare probă din concurs, candidații vor fi înștiințați prin e-mail la adresa menționată în CV, asupra datei, orei și locul desfășurării probei la care sunt programați să participe.
Alte informații:
- Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4
- Formular GDPR – Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa P
- Date de contact: telefon: 021/2038200, e-mail: office@nuclearelectrica.ro.
Bibliografie:
- Legea 99/2016 a achizitiilor sectoriale si toate actele normative subsecvente date in aplicarea acesteia pana la nivel de legislatie tertiara (anap.gov.ro);
- Norme de management a calitatii (Se vor avea in vedere doar normele NMC 05, 06, 07, 08) emise de CNCAN in baza legii 111/1996 privind desfășurarea în siguranță, reglementarea, autorizarea și controlul activităților nucleare, republicată.
- Norma de garantii nucleare NGN 03 si Norma de Securitate radiologica NSR 09 emise de CNCAN;
- Legea 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor;
- OUG 114/2011 privind atribuirea anumitor contracte de achiziţii publice în domeniile apărării şi securităţii;
Aprobat,
Director General
Cosmin Ghita
Publicarea anunturilor de recrutare se va face prin urmatoarele metode: avizierul societatii, website-ul societatii, platforma specializata de recrutare.
Notă:
(1) Sunt accepate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate conform procedurilor SNN. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul unității SNN (Str. Iancu de Hunedoara, nr. 48, București, Sector 1), prin poștă sau prin e-mail la adresa office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul ”Către Direcția Strategie Resurse Umane”.
(2) Contestațiile se pot depune în prima zi lucrătoare, până la orele 16.00, de la comunicarea răspunsurilor către candidați.