Sef Birou Suport IT

Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recrutează personal în vederea ocupării postului de –  Șef Birou Suport IT în cadrul Direcției Tehnologia și Securitatea Informației, Departamentul Management Servicii IT, Biroul Suport IT

Locul de muncă: Sediul Central SNN București

Durata contractului: Nedeterminată

Durata muncii: 8 ore/ zi

Posturi vacante: 1

                                                     

Profilul  postului:

  • Studii superioare sau cursuri post-universitare în domenii relevante (informatică, inginerie, tehnologia informației sau domenii conexe);
  • Experiență profesionala de minim 5 ani în:
    • activități de coordonare și organizare a echipelor și proiectelor;
    • gestionarea sarcinilor și priorităților pentru a respecta termenele limită;
    • planificarea activităților zilnice și organizarea proiectelor;
    • implementarea și optimizarea proceselor de suport tehnic;
  • Capacitatea de a rezolva probleme complexe și de a propune soluții inovatoare;
  • Abilitatea de a oferi instrucțiuni clare și de a delega eficient sarcini;
  • Cunoașterea normelor și reglementărilor în domeniul IT (inclusiv ITIL sau alte cadre similare);
  • Cunoașterea limbii engleze: nivel mediu.

Alte cerințe:

  • Abilități de leadership și capacitate de a superviza activitatea altor persoane;
  • Spirit de inițiativă și orientare spre rezultate;
  • Capacitate de analiză și prioritizare a cerințelor utilizatorilor;
  • Capacitate de coordonare a echipei și rezolvare a situațiilor de urgență;
  • Flexibilitate pentru lucrul în regim de telemuncă;
  • Orientare către utilizator și focus pe îmbunătățirea experienței acestuia.

Ce abilități ne dorim de la colegul pe care-l așteptăm în echipă?

  • Abilități de gestionare eficientă a timpului, stabilire a priorităților și încadrare în termene;
  • Abilități analitice: capacitate de analiză, sinteză, diagnoză și predicție;
  • Abilități cognitive: gândire critică, creativitate, motivație, flexibilitate și adaptabilitate;
  • Abilități interpersonale: atenție sporită la detalii și orientare spre rezultate, autocontrol, diligență, asertivitate.
  • Abilități de comunicare: ascultare activă, relaționare, comunicare eficientă și lucru în echipă, empatie, medierea și soluționarea conflictului.
  • Etică și onestitate.

Fișa postului:

Principalele atribuții ale postului de sunt:

Conducerea și dezvoltarea ariilor de activitate Suport IT:

  • Responsabil de stabilirea direcției și a obiectivelor Biroului Suport IT, asigurându-se că acestea sunt în concordanță cu strategia generală și obiectivele companiei;
  • Responsabil de dezvoltarea și implementarea strategiilor pentru îmbunătățirea eficienței și calității serviciilor de suport IT și suport tehnic avansat;
  • Coordonează echipa de suport IT pentru a asigura rezolvarea promptă și eficientă a solicitărilor utilizatorilor și managementul incidentelor IT;
  • Coordonează, motivează și dezvoltă echipa de suport IT, promovând un mediu de colaborare și excelență operațională;
  • Oferă sprijin conducerii în transformarea digitală a proceselor operaționale, asigurând adaptarea echipei de suport la noile tehnologii și cerințe organizaționale;
  • Responsabil cu evaluarea individuală și a performanțelor echipei, identificând nevoile de formare și dezvoltare continuă.

Realizarea și supervizarea activităților complexe de suport IT:

  • Coordonează analiza cerințelor și incidentelor IT, identificând soluții pentru optimizarea proceselor și îmbunătățirea experienței utilizatorilor;
  • Responsabil de analiza incidentelor și tendințelor, pentru a identifica riscuri și oportunități de automatizare și integrare a proceselor de lucru în cadrul infrastructurii IT;
  • Propune și implementează soluții pentru optimizarea proceselor de suport IT, utilizând instrumente și tehnologii de monitorizare și raportare a performanței;
  • Asigură interpretarea corectă a datelor operaționale, furnizând recomandări bazate pe aceste analize pentru a susține deciziile strategice și operaționale;
  • Supervizează utilizarea și administrarea eficientă a sistemelor de ticketing și a instrumentelor de suport tehnic.
  • Asigură serviciile de suport IT pentru utilizatorii sistemului IT&C al SNN Sediul Central (cereri de servicii IT/ incidente/ probleme IT, din categoriile HW/SW), la solicitarea acestora, prin aplicații specifice;
  • Răspunde de utilizarea aplicației de ticketing și preluarea centralizată a tuturor solicitărilor utilizatorilor;
  • Asigură suport pentru implementarea de mecanisme de “feed-back” în vederea soluționării proactive a cererilor de servicii IT;
  • Asigură comunicarea cu utilizatorii și alte părți interesate, Biroul Suport IT fiind punctul unic de contact cu aceștia;
  • Realizează legătura și escaladarea către suportul specializat conform procedurilor și/ sau contractelor de suport existente;
  • Gestionează activitățile referitoare la procesul de răspuns la incidentele de nivel 1 și participă la realizarea acestora;
  • Supervizează modul de alocare a tichetelor de nivel 2 și 3 către compartimentele specializate pentru rezolvarea problemelor care nu pot fi soluționate la nivelul 1 (suport IT);
  • Gestionează conturile de utilizatori, alocarea parolelor și funcționalităților pentru utilizatori și grupuri de utilizatori sau profiluri, în concordanță cu standardele de securitate a informațiilor și de clasificare a datelor în cadrul SNN SC;

Data limită pentru depunerea candidaturilor este: 08.04.2025, orele 14.00

După expirarea termenului limită de depunere a candidaturilor, comisia de examinare va analiza conținutul dosarelor candidaților înscriși urmărind îndeplinirea cumulativă a cerințelor de profil ale postului pe baza informațiilor prezentate în Curriculum Vitae. Candidații ale căror dosare îndeplinesc cerințele de înscriere (Cerere completată corespunzător, CV, declarația GDPR), vor fi selectați pentru a participa la următoarea etapă a procesului de recrutare și selecție.

 Dosarul candidatului în vederea înscrierii la procesul de selecție și recrutare va conține:

  • Cererea de înscriere completată potrivit modelului anexat. Pe cerere se va specifica titulatura completă a postului pentru care candidatul aplică. Necompletarea titulaturii postului așa cum este menționată în Anunțul de recrutare poate atrage după sine respingerea dosarului
  • CV-ul din care să rezulte îndeplinirea condițiilor de profil solicitate pentru ocuparea postului.
  • Declaratia GDPR, completată conform modelului anexat.

 Probele de evaluare, vor consta în:

  • Evaluarea dosarelor candidaților (probă eliminatorie) – proba constă în analiza informațiilor cuprinse în CV-ul fiecărui candidat, fiind urmărită îndeplinirea cumulativă a cerințelor menționate în anunțul de recrutare. Candidații care vor îndeplini cumulativ cerințele de ocuparea postului vor fi selectați pentru următoarea etapă a procesului de selecție și recrutare.
  • Interviul profesional (probă obligatorie). La această probă vor participa doar candidații care au fost declarați ”Admis”, la proba eliminatorie. Proba constă în aplicarea unui set de întrebări vizând experiența profesională, realizarile profesionale anterioare, cunoștințele specifice profilului postului pentru care aplică, abilitățile necesare ocupării postului. Notarea candidatilor se va face prin consensul membrilor comisiei care vor acorda note pe o scară de la 1, la 10. Nota minimă pentru a promova această probă, este nota 8,00.

În urma susținerii probelor de concurs va fi declarat admis candidatul care a obținut cel mai mare punctaj, dar nu mai puțin de 8,00.

 La finalizarea procesului de selecție și recrutare, candidaților care au parcurs toate etapele din concurs li se va comunica prin e-mail la adresa menționată în CV, prin formularul procedurat, rezultatul obținut (Admis sau Respins).

 

Notă:

Datele la care urmează să fie susținute probele din concurs vor fi stabilite de Comisia de Examinare la finalul procesului de analiză și selecție a dosarelor, funcție de numărul candidaților înscriși.  

Candidații care au promovat și au fost selectați pentru a participa la următoarea etapă/ probă din concurs ca urmare, admiterii dosarului de candidatură în urma procesului de analiză a dosarelor și/ sau (după caz) obținerea notei minime pentru a promova proba anterioară din concurs, vor fi înștiințați prin e-mail la adresa menționată în CV, asupra datei, orei și locul desfășurării probei la care sunt programați să participe.

 Alte informații:

 

  • Cerere de înscriere -F/RU-00-05/4, Rev. 8 – Anexa 1Recrutare Cerere de inscriere
  • Formular de acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal – Anexa 2 Formular GDPR
  • Date de contact: telefon: 021/2038200, e-mail: office@nuclearelectrica.ro.

 

 Publicarea anunturilor de recrutare se va face prin urmatoarele metode: avizierul societatii, website-ul societatii, platforma specializata de recrutare.

 Notă:

 (1) Sunt accepate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate conform procedurilor SNN. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul unității SNN (Str. Iancu de Hunedoara, nr. 48, București, Sector 1), prin poștă sau prin e-mail la adresa office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul ”Către Direcția Strategie Resurse Umane”

(2) Contestațiile se pot depune în prima zi lucrătoare, până la orele 16.00, de la comunicarea răspunsurilor către candidați.